Newsletter - jak připravit podklady
pro reklamu v Newsletteru: "Tipy na následující víkend"
Nejprve rezervace termínů
Dříve než se pustíme do přípravy podkladů potřebujeme zarezervovat termíny. Dodejte nám v jakých týdnech (vždy od pondělka) budete chtít zveřejnit objednané články/akce/bannery/brandingy/mailingy. Máte-li objednáno více formátů, potřebujeme je naplánovat všechny dopředu (i kdyby to měli být přibližné termíny).
Jak zarezervovat termín do mediaplánu se dočtete zde.
Definice reklamy v newsletteru
-
Newsletter graficky zpracovává redakce Agentury Paseo.
-
Reklamní formát je banner rozměru 600x180 px (varianta A), který může být nahrazen hypertextovým odkazem s obrázkem (varianta B).
-
Každý newsletter obsahuje Hlavičku a Patičku Agentury Paseo s nezbytnými informacemi a GDPR odhlašovacím odkazem.
-
Newsletter se rozesílá vždy ve čtvrtek.
Podklady připravte takto:
-
Varianta A: Grafický banner: Banner připravte ve formátu 600x180 px, max. datová velkost 150 kB.
-
Varianta B: Obrázek s hypertextem: Obrázek/logo: 300x200 nebo 480x300, bez textu (text v logu může být), max. datová velikost 150 kB, ve formátu JPG nebo GIF. Rozměr bude optimalizován podle délky textu reklamy, případně bude z obrázku proveden výřez. Obrázek nelze dodat kódem třetích stran (např. ze stránek klienta, z Adserveru klienta, atd.). Nadpis: 50 znaků včetně mezer.
Text: doporučujeme do 150 znaků včetně mezer, (max. 220). -
URL: odkaz, kam bude povede proklik z rekalmy nebo banneru.
V textu je zakázáno používání verzálek (tj. velkých písmen).
Reklama nesmí obsahovat
- Animace ve formátech flash a javascript.
- Formuláře, výsuvné a pop-up prvky, online kalkulačky.
- Obrázky na pozadí.
- Používání verzálek (tj. velkých písmen) v textu.
- Texty v obrázku (vyjma text v logu).
Proklik
Nezapomeňte na odkaz kam má vést proklik z banneru.
max. 500 kB
Čím menší datová velikost, tím rychlejší načtení banneru.