MEDIAPLÁN – zarezervujte si termíny a dodejte podklady
pro Vyletnik.cz, Kdykde.cz. Rodinnevylety.cz, Tipynavylet.cz, Holiday.cz, Ziju.cz
Po objednávce nezapomeňte na rezervaci termínů
Rezervace termínů je klíčová!
- Některé pozice mají omezenou kapacitu na týden, proto je včasná rezervace důležitá. (např. TOP akce, Tip týdne, PR články, Branding)
- Naše reklamní plochy se rychle plní – naplánovaný termín vám ale po rezervaci už nikdo nevezme.
Prosíme co nejdříve po objednávce nám zašlete termíny, které si přejete rezervovat pro zveřejnění objednaných formátů (články, bannery, brandingy, fixace, TOP akce, mailingy).
Jak fungují termíny?
Standardní termíny u nás začínají vždy v pondělí a (pokud není dohodnuto jinak) trvají do neděle. Stačí tedy uvést týden, ve kterém má být daný formát zveřejněn.
Jak správně rezervovat termín?
Ideální podoba rezervace:
Pozice / Datum zveřejnění / Název akce (nepovinný)
Doporučujeme plánovat zveřejnění 7–14 dní před událostí, pokud inzerujete konkrétní akci.
Kde najdu objednané položky?
Buď v objednávce nebo v nabídce, kterou jsme Vám zasílali přílohou e-mailu při sjednávání obchodního případu. Vždy jsou tam uvedeny samostatně všechny objednávané položky.
Kam poslat rezervaci termínů?
Termíny rezervace nám pošlete na: mediaplan@agenturapaseo.cz
Potvrzení termínů
Jakmile nám zašlete návrh termínů pro své reklamní formáty, ověříme jejich dostupnost a pokud budou volné, potvrdíme je. V opačném případě vám navrhneme nejbližší volné alternativy.
Po potvrzení termínů jsou tyto považovány za závazně rezervované a budeme od vás očekávat dodání podkladů.
Změna termínu?
Naplánované termíny lze posunout, pokud je volno. Kontaktujte nás e-mailem na mediaplan@agenturapaseo.cz
Podklady
Podklady dodejte nejpozději v týdnu před zveřejněním. Jak připravit podklady.
Včasná rezervace je opravdu důležitá
Některé reklamní formáty – zejména branding, TOP akce, e‑mailingy a další – bývají rezervovány dlouho dopředu.
Rádi pro vás najdeme nejvhodnější volný termín, ale prosíme, kontaktujte nás co nejdříve, ideálně hned po objednání.
Termíny rezervované na poslední chvíli už často nejsou k dispozici.
Včasná rezervace vám zajistí jistotu a prostor pro klidnou přípravu kampaně.

Kdy dodat podklady? A kdy může naplánovaný termín propadnout?
Podklady k inzerci stačí dodat nejpozději týden před plánovaným zveřejněním.
Jakmile máte termín rezervován a znáte datum publikace, počítáme s tím, že podklady dodáte včas (tj. týden před zveřejněním). Pokud se blíží termín a podklady od vás ještě nemáme, upozorníme vás na to e-mailem.
Pozor: Pokud po našem upozornění neobdržíme podklady do dne plánovaného zveřejnění, termín už nebude možné posunout. Pokud podklady nedorazí ani do konce plánovaného období, termín bohužel bez náhrady propadá.