Emailing - jak připravit podklady
pro rozeslání hromadného mailingu na uživatele Agentury Paseo
Nejprve rezervace termínů
Dříve než se pustíme do přípravy podkladů potřebujeme zarezervovat termíny. Dodejte nám v jakých týdnech (vždy od pondělka) budete chtít zveřejnit objednané články/akce/bannery/brandingy/mailingy. Máte-li objednáno více formátů, potřebujeme je naplánovat všechny dopředu (i kdyby to měli být přibližné termíny).
Jak zarezervovat termín do mediaplánu se dočtete zde.
Definice emailingu
-
Mailing nám buď dodáte hotový v HTML, nebo jeho šablonu vytváříme na základě vašich podkladů.
-
Emailové zprávy jsou odesílány jako HTML zpráva v jednom emailu prostřednictvím ecomail.cz.
-
Každý email obsahuje Hlavičku a Patičku Agentury Paseo s nezbytnými informacemi a GDPR odhlašovacím odkazem.
Podklady připravte takto:
- Mailing nám buď dodáte hotový v HTML, nebo jeho šablonu vytváříme na základě vašich podkladů.
- Maximální datová velikost: 500 kB
- Možnost importu hotové grafiky: HTML, JSON
- Odkazy: dodejte URL odkaz kam má vést proklik/ky z mailingu.
- Obrázky: dodejte obrázky ve formátu JPG nebo GIF.
- Texty do těla mailu: max. 1400 znaků
- Text do předmětu (subjectu) mailu: doporučujeme max. 50 znaků.
-
POZOR: V případě, že nám pošlete podklady k vytvoření mailingu, necháváte grafické zpracování na nás. Pokud máte konkrétní představu, jak má mailing vypadat, a chcete použít vlastní grafiku, dodejte nám ji hotovou v podobě HTML kódu.
Obrázky a grafika
Pokud jsou součástí emailu obrázky, musí být přiloženy k podkladům, jejich max. datová velikost by neměla přesáhnout 500 kB (v součtu u všech grafických prvků).
Upozornění: V případě, že se grafika (obrázky) budou do HTML tahat z externího zdroje (ze stránek klienta, z Adserveru klienta, atd.), bere klient na vědomí, že uživatel ve většině případů bude muset po doručení emailu potvrdit načtení obrázků ve svém mailovém klientovi. To nemusí udělat každý uživatel, e-mail se mu pak zobrazí bez obrázků, proto doporučujeme mít hlavní sdělení ve formě textu, případně textu s odkazem.
E-mail nesmí obsahovat
- animace ve formátech flash a javascript
- formuláře, výsuvné a pop-up prvky, online kalkulačky
- obrázky na pozadí
Doporučujeme
Platí pravidlo, čím, je e-mailing jednodušší, tím je úspěšnější. Jednoduchá grafika, jasný a srozumitelný text. Odkazy umístěné nejen na grafických prvcích, ale i v textu zvyšují účinnost emailu. Doporučujeme nepoužívat kaskádové styly CSS.
Pokud jste si u nás objednali vytvoření šablony mailingu, je nutné dodat podklady minimálně 5 pracovních dnů před plánovaným odesláním e-mailingu.
Proklik
Nezapomeňte na odkaz kam má vést proklik z banneru.
max. 500 kB
Čím menší datová velikost, tím rychlejší načtení banneru.