Emailing - jak připravit podklady

pro rozeslání hromadného mailingu na uživatele Agentury Paseo


Nejprve rezervace termínů

Dříve než se pustíme do přípravy podkladů potřebujeme zarezervovat termíny. Dodejte nám v jakých týdnech (vždy od pondělka) budete chtít zveřejnit objednané články/akce/bannery/brandingy/mailingy. Máte-li objednáno více formátů, potřebujeme je naplánovat všechny dopředu (i kdyby to měli být přibližné termíny).

Jak zarezervovat termín  do mediaplánu se dočtete zde.

Definice emailingu

  • Mailing nám buď dodáte hotový v HTML, nebo jeho šablonu vytváříme na základě vašich podkladů.

  • Emailové zprávy jsou odesílány jako HTML zpráva v jednom emailu prostřednictvím ecomail.cz.

  • Každý email obsahuje Hlavičku a Patičku Agentury Paseo s nezbytnými informacemi a GDPR odhlašovacím odkazem.

Podklady připravte takto:

  1. Mailing nám buď dodáte hotový v HTML, nebo jeho šablonu vytváříme na základě vašich podkladů.
  2. Maximální datová velikost: 500 kB
  3. Možnost importu hotové grafiky: HTML, JSON
  4. Odkazy: dodejte URL odkaz kam má vést proklik/ky z mailingu.
  5. Obrázky: dodejte obrázky ve formátu JPG nebo GIF.
  6. Texty do těla mailu: max. 1400 znaků
  7. Text do předmětu (subjectu) mailu: doporučujeme max. 50 znaků. 
  8. POZOR: V případě, že nám pošlete podklady k vytvoření mailingu, necháváte grafické zpracování na nás. Pokud máte konkrétní představu, jak má mailing vypadat, a chcete použít vlastní grafiku, dodejte nám ji hotovou v podobě HTML kódu.

Obrázky a grafika

Pokud jsou součástí emailu obrázky, musí být přiloženy k podkladům, jejich max. datová velikost by neměla přesáhnout 500 kB (v součtu u všech grafických prvků). 

Upozornění: V případě, že se grafika (obrázky) budou do HTML tahat z externího zdroje (ze stránek klienta, z Adserveru klienta, atd.), bere klient na vědomí, že uživatel ve většině případů bude muset po doručení emailu potvrdit načtení obrázků ve svém mailovém klientovi. To nemusí udělat každý uživatel, e-mail se mu pak zobrazí bez obrázků, proto doporučujeme mít hlavní sdělení ve formě textu, případně textu s odkazem.

E-mail nesmí obsahovat

  • animace ve formátech flash a javascript
  • formuláře, výsuvné a pop-up prvky, online kalkulačky
  • obrázky na pozadí

Doporučujeme

Platí pravidlo, čím, je e-mailing jednodušší, tím je úspěšnější. Jednoduchá grafika, jasný a srozumitelný text. Odkazy umístěné nejen na grafických prvcích, ale i v textu zvyšují účinnost emailu. Doporučujeme nepoužívat kaskádové styly CSS.

Pokud jste si u nás objednali vytvoření šablony mailingu, je nutné dodat podklady minimálně 5 pracovních dnů před plánovaným odesláním e-mailingu.

Proklik

Nezapomeňte na odkaz kam má vést proklik z banneru.

max. 500 kB

Čím menší datová velikost, tím rychlejší načtení banneru.


Podklady nám pošlete na: podklady@agenturapaseo.cz


Klikněte na ukázky mailingů: Dolní Rakousko,  Flora Olomouc , Soutěž